Ta książka to nie tylko powieść, to również poradnik i siła motywacji. Dana to zwykła dziewczyna z sąsiedztwa, której otoczenie i marzenie ukształtowały jej charakter. Z początku odebrałam to jako autobiografia, jak dla mnie super bo lubię czytać takie, ale z czasem, już mówiłam znajomym że to niezły poradnik. Poradnik tylko motywacyjny, o nie! to również
niezła wiedza jak być dobrze odebranym nie tylko w świecie politycznym, ale również jak używać social media.
Więc jak już wspomniałam Dana to zwykła dziewczyna a jednak popatrzcie stała u boku Busha. Książka to również taki pamiętnik ciekawych zdarzeń. Dowiemy się tu jak wygląda życie prezydenta, jak wygląda Biały dom od strony organizacji.
Z książki już na samym początku dowiadujemy się że praca u boku tak ważnej osoby to ryzykowne zajęcie. Każde dziwne sytuacje są odbierane jak próba zamachu, ale to chyba nas nie dziwi w dzisiejszych czasach. Polityka, dużo tu o niej, na co dzień sama interesuję się tym, więc ile polityków tyle typów ludzi, nie zawsze w dobrym znaczeniu. Plotki potrafią zrobić zawieruchę w kraju, dla tego praca jaką wykonuje Dana jest bardzo istotna by nie dokładać do ognia a wręcz wyjaśniać i gasić niepokoje wywołane złymi dobranymi słowami innych polityków.
Ogólnie książka bardzo ciekawa, czyta się szybko, lekka treść bez żadnych zawiłości, z poczuciem humoru. Dana Perino aktualnie dziennikarka kanału Fox News i współprowadząca program The Five. Jej opowieść na pewno was zafascynuje.
Opis: ze strony www.wydawnictwokobiece.pl
"....Dana Perino, była rzeczniczka prasowa Białego Domu, a także prezenterka stacji Fox News’, w inspirującej i momentami zaskakującej książce Dobre wieści opowiada o pracy w amerykańskiej administracji rządowej, przekazując skuteczne porady dotyczące tego, jak osiągnąć sukces zawodowy.
W swojej karierze zawodowej Dana widziała już niejedno. Stojąc w obliczu trudnych do pokonania problemów i osobistych lęków, nauczyła się tego, że w życiu trzeba się spodziewać dosłownie wszystkiego, a we wszelkich wydarzeniach, nawet tych mrożących krew w żyłach, należy zawsze znajdować coś pozytywnego. Swoją opowieść autorka zaczyna od wspomnień z okresu dzieciństwa, które spędziła w Wyoming i w Kolorado. Nawiązuje także do przypadkowego spotkania w samolocie, które już na zawsze odmieniło jej życie. Następnie – z właściwą sobie szczerością i uroczym dowcipem – opowiada o kolejnych podejmowanych pracach, które rodziły poczucie frustracji i narastającego niezadowolenia. Moment zwrotny w życiu Dany nastąpił w Waszyngtonie, kiedy zaczęła pracować w administracji Busha.
W tej intrygującej książce czytelnicy znajdą mnóstwo praktycznych wskazówek. Autorka podpowiada, jak w życiu zawodowym być przekonującym, nie tracąc przy tym wdzięku ani klasy. Przekazuje też wiele ciekawostek o zasadach protokołu dyplomatycznego czy regułach określających savoir-vivre. Jako osoba, która nadal wierzy w to, że rozwiązaniem kluczowych problemów na arenie globalnej jest współpraca i podejmowanie wspólnych wysiłków w dążeniu do postawionych celów, Dana oferuje proste i skuteczne porady dotyczące usprawnienia jakości zarówno dyskursu publicznego, jak i naszej codziennej komunikacji, znajdującej odzwierciedlenie między innymi w rozmowach, które dzień w dzień prowadzimy ze swoimi znajomymi, członkami rodziny oraz współpracownikami.
FASCYNUJĄCA LEKTURA, KTÓRA
POKAZUJE, JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W PRACY ZAWODOWEJ, ZREALIZOWAĆ POSTAWIONE
CELE I NAUCZYĆ SIĘ SKUTECZNIE PREZENTOWAĆ WŁASNE STANOWISKO
Must-read dla każdego, komu marzy się praca w obszarze komunikacji społecznej!..."
Info:
- liczba stron: 344
- oprawa: twarda
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)